Hvordan sletter jeg en event?
august 17, 2015
Hvordan sker afregningen af en event?
august 17, 2015
Vis alle

Hvordan ændrer jeg bankkonto for en event?

Hvis du har angivet en standard bankkonto for din arrangørprofil, vil denne bankkonto blive brugt, når du publicerer en event. Ønsker du pengene overført til en anden konto, kan du nemt ændre bankkontoen. Du skal dog huske at gøre det, inden du publicerer eventen.

Har du indtastet en forkert bankkonto og publiceret eventen, skal du kontakte support@flexminds.dk for at få rettet bankkontoen.

Sådan ændrer du bankkonto for en event

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis mine events”
  3. Vælg den event, som du gerne vil angive en anden bankkonto
  4. I panelet “Handlinger” trykker du på “Vis flere”. Der kommer nu tre knapper til syne
  5. Tryk på knappen “Definer konto”
  6. I det vindue, der kommer frem, vælger du fanen “Bank konto”
  7. Indtast følgende informationer:
    1. Bankens navn  i feltet “Bank navn”
    2. Registreringsnummer i feltet ” Registrerings nummer”
    3. Kontonummer i feltet “Konto nummer”
  8. Når eventen er slut og bliver afregnet, vil pengene blive ført over til den angivne konto

Comments are closed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn