Hvordan angiver jeg en standard bankkonto?
juli 2, 2015
Hvordan sletter jeg en event?
august 17, 2015
Vis alle

Hvordan opretter jeg en administrator på min arrangørside?

Du kan oprette en administrator mere på din tilmeldingsside ved at gøre følgende:

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på fanen “Arrangør”
  3. Tryk på underfanen “Administratorer”
  4. Tryk på knappen “Inviter administrator”
  5. I det vindue, der kommer frem, angiver du følgende
    1. Navn: skriv navnet på den person, du vil invitere
    2. Email adresse: skriv personens email adresse
    3. Brugerniveau: Vælg “Administrator” i listen. Så får den nye bruger de rigtige rettigheder
    4. Tryk på knappen “OK” for at sende invitationen afsted
  6. I invitationen er der et link. Trykker man på det, kan man tillknytte en Facebook eller Google konto til sin profil i Flextilmeldingssystemet og få adgang til gruppens tilmeldingsside som adminstratror

Comments are closed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn