Hvordan fjerner jeg listen over deltagere på en event?
november 14, 2016
Hvordan logger jeg ind som arrangør?
november 15, 2016
Vis alle

Hvordan sletter jeg et køb?

Du kan nemt annullere og refundere et køb. Købsbeløbet bliver refunderet til det betalingskort, som blev brugt ved betaling.

Vær opmærksom på, at har du valgt, at du som arrangør betaler tilmeldingsgebyret, vil du blive opkrævet dette gebyr. Har du valgt at køber selv skal betale tilmeldingsgebyret, vil gebyret ikke blive refunderet.

Sådan annullerer og refunderer du et køb:

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis og administrer køb”
  3. Du kan nu søge det køb frem, du gerne vil annullere og refundere:
    1. I “Events” kan du vælge en specifik event. Vælger du ikke nogen, søger du i alle publicerede events
    2. I feltet “Søg” kan du vælge, hvad du gerne vil søge på. I feltet skriver du den værdi, du vil søge efter.
    3. I “Tilstand” kan du vælge hvilken tilstand købet, skal være i. Som standard søger man kun i gennemførte køb.
    4. Ønsker du kun at søge i køb på en bestemt dato eller i et bestemt dato-interval, kan du angive dem under “Dato”.
    5. Tryk på knappen “Søg” for at søge efter den angivne værdi.
  4. Når du har søgt det køb frem, du gerne vil annullere og refundere, trykker du på knappen “Funktioner” ud for det relevante køb
  5. Vælg menupunktet “Annuller/refunder køb”. Købet bliver nu annulleret og pengene refunderet til købers betalingskort

Comments are closed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Facebook
LinkedIn