På denne side kan du se videoer, der viser, hvordan du bruger de mest almindelige funktioner i Flextilmelding. Hvis du har et problem eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så kan du kigge på vores generelle supportside eller skrive en besked til os. Du er også altid velkommen til at ringe på +45 4422 8888.

I samarbejde med FDF er Flextilmelding blevet tilpasset til de behov, som FDF kredse har til kontingentbetaling og tilmeldinger til events. Forbundskontoret kan ikke svare på supportspørgsmål vedrørende brug af Flextilmelding.

Nye kortgebyrer

Pr. 1/3 implementerer Flexminds nye og lavere kortgebyrer, til fordel for dig som arrangør.
  • 0,54 kr. +0,19 % af det samlede købsbeløb, på Dankort og Visa Dankort. Dog højest 2,50kr.
  •  0,7 % af det samlede købsbeløb på andre kort (mastercard, electron m.m.).

 

Brug for hjælp

Hvis du oplever problemer, så kig på flexminds.dk/support for hjælp. Du er også velkommen til at kontakte os.

Opret et arrangement

Vi har lavet fire skabeloner, der gør det nemt og hurtigt for dig at lave en kontingentopkrævning eller en tilmelding:

Inviter deltagere

Flextilmelding er koblet sammen med FDFs medlemssystem, Carla. Det betyder, at du nemt kan invitere FDF'erne fra din kreds til dit arrangement. Du kan invitere enkelte FDF'ere eller vælge hele klasser  på en gang. Når invitationerne er sendt ud på mail, kan du nemt holde øje med, hvem der har tilmeldt sig eller sende en påmindelse.

Økonomi og rabatkoder

Her har vi samlet svar på spørgsmål vedrørende afregning, priser og det med småt.

Du kan også se, hvordan du nemt udsteder rabatkoder. Du kan bruge dem til at tilbyde for eksempel søskenderabat, friplads eller rabat, hvis man ikke kan deltage i hele arrangementet.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se svar på ofte stillede spørgsmål til systemet.

 

Administration

Du kan oprette en administrator mere på din tilmeldingsside ved at gøre følgende:

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på fanen “Arrangør”
  3. Tryk på underfanen “Administratorer”
  4. Tryk på knappen “Inviter administrator”
  5. I det vindue, der kommer frem, angiver du følgende
    1. Navn: skriv navnet på den person, du vil invitere
    2. Email adresse: skriv personens email adresse
    3. Brugerniveau: Vælg “Administrator” i listen. Så får den nye bruger de rigtige rettigheder
    4. Tryk på knappen “OK” for at sende invitationen afsted
  6. I invitationen er der et link. Trykker man på det, kan man tillknytte en Facebook eller Google konto til sin profil i Flextilmeldingssystemet og få adgang til gruppens tilmeldingsside som adminstratror
Kategori: Administration

Du kan slette en event, så længe den ikke er publiceret. Hvis eventen ikke har været det, sletter du eventen ved at gøre følgende:

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis mine events”
  3. Vælg den event, som du gerne vil slette
  4. Tjek at eventen er i tilretningstilstand. Er den ikke det, gør du det ved at trykke på knappen “Tilretning” i panelet “Event tilstand”
  5. Når eventen er i tilretningstilstand, trykker du på “Vis flere” i panelet “Handlinger”. Der kommer nu tre knapper mere til syne
  6. Tryk på knappen “Slet event”
  7. Godkend sletningen af eventen i det vindue, der kommer frem ved at trykke på knappen “Delete”
  8. Eventen er nu slettet og vil efter kort tid forsvinde fra listen over events.

Når en event er publiceret, kan den ikke slettes. Det skyldes, at der er en lovkrav om, at information om transaktioner skal gemmes. Eventen forsvinder dog fra listen over aktive events, når den er afholdt.

Hvis du har angivet en standard bankkonto for din arrangørprofil, vil denne bankkonto blive brugt, når du publicerer en event. Ønsker du pengene overført til en anden konto, kan du nemt ændre bankkontoen. Du skal dog huske at gøre det, inden du publicerer eventen.

Har du indtastet en forkert bankkonto og publiceret eventen, skal du kontakte support@flexminds.dk for at få rettet bankkontoen.

Sådan ændrer du bankkonto for en event

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis mine events”
  3. Vælg den event, som du gerne vil angive en anden bankkonto
  4. I panelet “Handlinger” trykker du på “Vis flere”. Der kommer nu tre knapper til syne
  5. Tryk på knappen “Definer konto”
  6. I det vindue, der kommer frem, vælger du fanen “Bank konto”
  7. Indtast følgende informationer:
    1. Bankens navn  i feltet “Bank navn”
    2. Registreringsnummer i feltet ” Registrerings nummer”
    3. Kontonummer i feltet “Konto nummer”
  8. Når eventen er slut og bliver afregnet, vil pengene blive ført over til den angivne konto
Kategori: Administration

Vi har valgt at flytte login-knappen for arrangører fra bunden af siden op i menuen. Det har vi gjort, da flere kunder fejlagtigt troede, at de skulle logge ind for at kunne gennemføre et køb eller tilmelding.

Som arrangør skal du nu blot trykke på “Menu” og vælge “Log in”. Som kan du som vanligt logge ind med din Facebook eller Google konto.

Det kan du sagtens. Du kan slå det til på en event eller sætte det til som standard. Slår du det til, kan du angive, at et køb eller tilmelding er betalt kontant. Muligheden er der kun, når du er logget ind som administrator. Det er derfor IKKE noget dine kunder selv kan gøre.

Sådan slår du kontant betaling til på en event

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis mine events”
  3. Vælg den event, du gerne vil slå kontant betaling til på
  4. Under panelet “Handling” skal du trykke på teksten “Vis flere”
  5. Tryk på knappen “Definer konto”
  6. I vinduet, der kommer frem, tryk på fanen “Betaling”
  7. Under “Betalingsmuligheder” sæt der flueben i “Manual Cash (Requires Login)”

Sådan slår du kontant betaling til generelt

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Arrangør”
  3. Tryk på fanen “Betaling”
  4. Tryk på underfanen “Betaling”
  5. Under “Betalingsmuligheder” sæt der flueben i “Manual Cash (Requires Login)”

Dette vil nu gælde for alle de events, du opretter fremover. Det gælder IKKE for dine nuværende events – der skal du ind på hver event og sætte det.

Vi tilføjer løbende nye funktioner til systemet og tager nye teknologier i brug for at give dig som køber og som arrangør den bedste oplevelse. Det betyder desværre også, at vi ikke kan understøtte ældre browsere.

For at vi kan garantere, at systemet virker som forventet, skal du derfor opdatere din browser.

Du kan hente Chrome eller Firefox her:

 

Edge: er installeret som standard i Windows 10. Kan du ikke bruge Windows 10 og Edge, så brug Chrome eller Firefox.

Safari: er installeret på mac som standard. Opdater Mac OS for at få den nyeste version af Safari. Kan du ikke opdatere til nyeste version af MacOS, så brug Chrome eller Firefox.

 

Load More