På denne side kan du se videoer, der viser, hvordan du bruger de mest almindelige funktioner i Flextilmelding. Hvis du har et problem eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så kan du kigge på vores generelle supportside eller skrive en besked til os. Du er også altid velkommen til at ringe på +45 4422 8888.

I samarbejde med FDF er Flextilmelding blevet tilpasset til de behov, som FDF kredse har til kontingentbetaling og tilmeldinger til events. Forbundskontoret kan ikke svare på supportspørgsmål vedrørende brug af Flextilmelding.

Nye kortgebyrer

Pr. 1/3 implementerer Flexminds nye og lavere kortgebyrer, til fordel for dig som arrangør.
  • 0,54 kr. +0,19 % af det samlede købsbeløb, på Dankort og Visa Dankort. Dog højest 2,50kr.
  •  0,7 % af det samlede købsbeløb på andre kort (mastercard, electron m.m.).

 

Brug for hjælp

Hvis du oplever problemer, så kig på flexminds.dk/support for hjælp. Du er også velkommen til at kontakte os.

Opret et arrangement

Vi har lavet fire skabeloner, der gør det nemt og hurtigt for dig at lave en kontingentopkrævning eller en tilmelding:

Inviter deltagere

Flextilmelding er koblet sammen med FDFs medlemssystem, Carla. Det betyder, at du nemt kan invitere FDF'erne fra din kreds til dit arrangement. Du kan invitere enkelte FDF'ere eller vælge hele klasser  på en gang. Når invitationerne er sendt ud på mail, kan du nemt holde øje med, hvem der har tilmeldt sig eller sende en påmindelse.

Økonomi og rabatkoder

Her har vi samlet svar på spørgsmål vedrørende afregning, priser og det med småt.

Du kan også se, hvordan du nemt udsteder rabatkoder. Du kan bruge dem til at tilbyde for eksempel søskenderabat, friplads eller rabat, hvis man ikke kan deltage i hele arrangementet.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se svar på ofte stillede spørgsmål til systemet.

 

Betaling

Når du køber en billet, laver en tilmelding, betaler et kontingent eller noget helt andet hos en arrangør med et betalingskort, vil der stå Flexminds på dit kontoudtog. Det skyldes, at det er Flexminds, der opkræver beløbet på vegne af arrangøren.

Du vil altid modtage en faktura fra Flexminds, hvor du kan se, hvad det er, du har betalt for. På fakturaen vil arrangementets navn fremgå tydeligt og du kan se arrangørens navn og kontaktoplysninger nederst på fakturaen.

Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 4422 8888 eller skrive en besked, hvis du er i tvivl om, hvad beløbet vedrører.

Kategori: Betaling

Du kan betale med EAN-kort, hvis arrangøreren har slået den betalingsmulighed til.

Vælger du denne betalingsmulighed, skal du indtaste yderligere oplysninger til EAN-fakturaen.

Når du har indtastet de krævede oplysninger, gennemføres købet. Du har mulighed for at downloade fakturaen fra bekræftelsessiden. Du modtager også en mail med fakturaen vedhæftet.

2-3 arbejdsdage efter dit køb, sender vi en EAN-faktura til det angivne EAN-nummer.

Vær opmærksom på, at arrangøren kan angive, at dit køb først er endeligt gennemført, når vi har modtaget betaling af EAN-faktura.

Kategori: Betaling

Du kan betale med FI-kort, hvis arrangøreren har slået den betalingsmulighed til.

Vælger du denne betalingsmulighed, får du tilsendt en faktura på mail. Mailen bliver sendt til den mailadresse, du har angivet på opsummeringstrinnet.

Du kan også fra bekræftelsestrinnet – trinnet efter, du har valgt betalingsmetode – hente fakturaen.

På fakturaen er der angivet en indbetalingskode. Du kan betale fakturaen i din netbank eller i din bank ved at angive denne kode.

Når betalingen er registreret, modtager du en kvittering på mail. Det tager normalt 2-3 arbejdsdage, før betalingen er registreret.

 

Betal online og spar en del af gebyret

I den mail, du modtager med fakturaen vedhæftet, er der også et link til betaling online. Trykker du på dette link, åbner en betalingsside, hvor du kan gennemføre betalingen. Fordelen ved denne betalingsmetode er, at din betaling registreres hurtigere og at betalingsgebyret er mindre, hvis du betaler med et Dankort.

Kategori: Betaling

Gebyret for betalingskort afhænger af, hvilket kort du bruger. Herunder kan du se, hvordan gebyret for de forskellige betalingskort udregnes.

Betalingsbegyret beregnes én gang pr. transaktion (altså uafhængigt af antallet af billetter/tilmeldinger). Gebyrets størrelse afhænger af den valgte betalingsmetode.

Dankort og VISA/Dankort

Ved betaling med Dankort og VISA/Dankort er gebyret DKK 0,70 for beløb op til og med DKK 50,00. For beløb imellem DKK 50,01 og DKK 100,00 er gebyret DKK 1,10, mens det for beløb over DKK 100,00 udgør DKK 1,39.

 

Dansk kreditkort

Ved betaling med dansk-udstedt kreditkort (MasterCard eller VISA) er gebyret 1,85% af transaktionsbeløbet.

 

Udenlandsk kreditkort

Ved betaling med udenlandsk kreditkort er gebyret 2,75% af transaktionsbeløbet.

 

FI-kort

Ved betaling med FI-kort er gebyret DKK 10,00 uanset beløbets størrelse.

Kategori: Betaling

Det kan du sagtens. Du kan slå det til på en event eller sætte det til som standard. Slår du det til, kan du angive, at et køb eller tilmelding er betalt kontant. Muligheden er der kun, når du er logget ind som administrator. Det er derfor IKKE noget dine kunder selv kan gøre.

Sådan slår du kontant betaling til på en event

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis mine events”
  3. Vælg den event, du gerne vil slå kontant betaling til på
  4. Under panelet “Handling” skal du trykke på teksten “Vis flere”
  5. Tryk på knappen “Definer konto”
  6. I vinduet, der kommer frem, tryk på fanen “Betaling”
  7. Under “Betalingsmuligheder” sæt der flueben i “Manual Cash (Requires Login)”

Sådan slår du kontant betaling til generelt

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Arrangør”
  3. Tryk på fanen “Betaling”
  4. Tryk på underfanen “Betaling”
  5. Under “Betalingsmuligheder” sæt der flueben i “Manual Cash (Requires Login)”

Dette vil nu gælde for alle de events, du opretter fremover. Det gælder IKKE for dine nuværende events – der skal du ind på hver event og sætte det.

Du kan på en event angive, hvor mange billetter man kan købe. Hver billet hænger sammen med en deltagerangivelse, så har du flere deltagerangivelser, har du også flere billetter. For hver billet kan du sætte et max antal.

Har du en event med to deltagerangivelser, kan du på den måde angive, at der er eks. 100 billetter a den ene slags deltager og eks. 50 af den anden slags.

Sådan ændrer du antallet af max. billetter:

  1. Login på din arrangørside
  2. Gå til oversigten over dine events ved at trykke på knappen “Vis mine events”
  3. Tryk på teksten “Vis flere” under panelet “Design”
  4. Tryk på knappen “Deltager angivelse”
  5. Du kan nu ændre følgende for hver deltagerangivelse:
    1. Max billetter total: angiver, hvor mange billetter der er til rådighed
    2. Max billetter pr. køb: angiver, hvor mange billetter man kan købe på én gang
    3. Reserveret i alt: information til dig om, hvor mange billetter der er købt i alt
    4. Reserveret idag: information til dig om, hvor mange billetter der er købt idag
    5. Pris: hvad prisen er pr. billet
  6. Ønsker du at ændre antallet af billetter til salg, retter du blot værdien i feltet “Max billetter totalt”.
Kategori: Betaling, Events

Lovgivningen på området for kortgebyrer er ændret pr. 01/01-2018, så det fremover ikke er lovligt at pålægge forbrugerne kortgebyret.

Fremover skal dette således betales af arrangøren. Du kan læse mere om lovgivningen her.

Kategori: Betaling

Load More