På denne side kan du se videoer, der viser, hvordan du bruger de mest almindelige funktioner i Flextilmelding. Hvis du har et problem eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så kan du kigge på vores generelle supportside eller skrive en besked til os. Du er også altid velkommen til at ringe på +45 4422 8888.

I samarbejde med FDF er Flextilmelding blevet tilpasset til de behov, som FDF kredse har til kontingentbetaling og tilmeldinger til events. Forbundskontoret kan ikke svare på supportspørgsmål vedrørende brug af Flextilmelding.

Nye kortgebyrer

Pr. 1/3 implementerer Flexminds nye og lavere kortgebyrer, til fordel for dig som arrangør.
  • 0,54 kr. +0,19 % af det samlede købsbeløb, på Dankort og Visa Dankort. Dog højest 2,50kr.
  •  0,7 % af det samlede købsbeløb på andre kort (mastercard, electron m.m.).

 

Brug for hjælp

Hvis du oplever problemer, så kig på flexminds.dk/support for hjælp. Du er også velkommen til at kontakte os.

Opret et arrangement

Vi har lavet fire skabeloner, der gør det nemt og hurtigt for dig at lave en kontingentopkrævning eller en tilmelding:

Inviter deltagere

Flextilmelding er koblet sammen med FDFs medlemssystem, Carla. Det betyder, at du nemt kan invitere FDF'erne fra din kreds til dit arrangement. Du kan invitere enkelte FDF'ere eller vælge hele klasser  på en gang. Når invitationerne er sendt ud på mail, kan du nemt holde øje med, hvem der har tilmeldt sig eller sende en påmindelse.

Økonomi og rabatkoder

Her har vi samlet svar på spørgsmål vedrørende afregning, priser og det med småt.

Du kan også se, hvordan du nemt udsteder rabatkoder. Du kan bruge dem til at tilbyde for eksempel søskenderabat, friplads eller rabat, hvis man ikke kan deltage i hele arrangementet.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se svar på ofte stillede spørgsmål til systemet.

 

Køb af billetter

Du kan nemt annullere og refundere et køb. Købsbeløbet bliver refunderet til det betalingskort, som blev brugt ved betaling.

Vær opmærksom på, at har du valgt, at du som arrangør betaler tilmeldingsgebyret, vil du blive opkrævet dette gebyr. Har du valgt at køber selv skal betale tilmeldingsgebyret, vil gebyret ikke blive refunderet.

Sådan annullerer og refunderer du et køb:

  1. Login på din arrangørside. Den finder du på www.flexbillet.dk/navnet-på-din-arrangør
  2. Tryk på knappen “Vis og administrer køb”
  3. Du kan nu søge det køb frem, du gerne vil annullere og refundere:
    1. I “Events” kan du vælge en specifik event. Vælger du ikke nogen, søger du i alle publicerede events
    2. I feltet “Søg” kan du vælge, hvad du gerne vil søge på. I feltet skriver du den værdi, du vil søge efter.
    3. I “Tilstand” kan du vælge hvilken tilstand købet, skal være i. Som standard søger man kun i gennemførte køb.
    4. Ønsker du kun at søge i køb på en bestemt dato eller i et bestemt dato-interval, kan du angive dem under “Dato”.
    5. Tryk på knappen “Søg” for at søge efter den angivne værdi.
  4. Når du har søgt det køb frem, du gerne vil annullere og refundere, trykker du på knappen “Funktioner” ud for det relevante køb
  5. Vælg menupunktet “Annuller/refunder køb”. Købet bliver nu annulleret og pengene refunderet til købers betalingskort

Vi tilføjer løbende nye funktioner til systemet og tager nye teknologier i brug for at give dig som køber og som arrangør den bedste oplevelse. Det betyder desværre også, at vi ikke kan understøtte ældre browsere.

For at vi kan garantere, at systemet virker som forventet, skal du derfor opdatere din browser.

Du kan hente Chrome eller Firefox her:

 

Edge: er installeret som standard i Windows 10. Kan du ikke bruge Windows 10 og Edge, så brug Chrome eller Firefox.

Safari: er installeret på mac som standard. Opdater Mac OS for at få den nyeste version af Safari. Kan du ikke opdatere til nyeste version af MacOS, så brug Chrome eller Firefox.

 

Load More