På denne side kan du se videoer, der viser, hvordan du bruger de mest almindelige funktioner i Flextilmelding. Hvis du har et problem eller spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så kan du kigge på vores generelle supportside eller skrive en besked til os. Du er også altid velkommen til at ringe på +45 4422 8888.

I samarbejde med FDF er Flextilmelding blevet tilpasset til de behov, som FDF kredse har til kontingentbetaling og tilmeldinger til events. Forbundskontoret kan ikke svare på supportspørgsmål vedrørende brug af Flextilmelding.

Nye kortgebyrer

Pr. 1/3 implementerer Flexminds nye og lavere kortgebyrer, til fordel for dig som arrangør.
  • 0,54 kr. +0,19 % af det samlede købsbeløb, på Dankort og Visa Dankort. Dog højest 2,50kr.
  •  0,7 % af det samlede købsbeløb på andre kort (mastercard, electron m.m.).

 

Brug for hjælp

Hvis du oplever problemer, så kig på flexminds.dk/support for hjælp. Du er også velkommen til at kontakte os.

Opret et arrangement

Vi har lavet fire skabeloner, der gør det nemt og hurtigt for dig at lave en kontingentopkrævning eller en tilmelding:

Inviter deltagere

Flextilmelding er koblet sammen med FDFs medlemssystem, Carla. Det betyder, at du nemt kan invitere FDF'erne fra din kreds til dit arrangement. Du kan invitere enkelte FDF'ere eller vælge hele klasser  på en gang. Når invitationerne er sendt ud på mail, kan du nemt holde øje med, hvem der har tilmeldt sig eller sende en påmindelse.

Økonomi og rabatkoder

Her har vi samlet svar på spørgsmål vedrørende afregning, priser og det med småt.

Du kan også se, hvordan du nemt udsteder rabatkoder. Du kan bruge dem til at tilbyde for eksempel søskenderabat, friplads eller rabat, hvis man ikke kan deltage i hele arrangementet.

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se svar på ofte stillede spørgsmål til systemet.

 

Opsætning af arrangørprofil

Du kan sætte et logo for din arrangør. Logoet kommer ud på ordrebekræftelser og fakturaer fra systemet, så din kunder nemmere kan se, at fakturaen kommer fra dig.

Du sætter dit logo på denne måde:

  1. Login ind på din arrangør
  2. Vælg menupunktet “Arrangør”
  3. Fanen “Basis profil” er valgt. Scroll ned på siden til “Arrangør logo”.
  4. Tryk på teksten “Vælg logo” for at vælge et logo eller uploade et. Logoet skal være max 200×200 px

Du kan nemt skifte standard billedet i emails, der bliver sendt ud fra systemet. Det er eks. kvitteringer, invitationer, information om godkendelse.

Du sætter dit eget billede i emails på denne måde:

  1. Login ind på din arrangør
  2. Vælg menupunktet “Arrangør”
  3. Fanen “Basis profil” er valgt. Scroll ned på siden til “Email header billede”.
  4. Tryk på teksten “Vælg et billede som skal bruges som email header” for at vælge et billede eller uploade et nyt. Billede må være max 500 px bredt.

Load More