Vi leverer en full-service løsning til jer, der håndterer onlinebilletsalg, salg af standplads og håndtering af vagtplaner for frivillig. Resultatet er et bedre overblik for jer - både over salg og vagtplaner. Vores system giver jer ro til at fokusere på at afholde markedet uden at skulle bruge tid og kræfter på tunge administrative opgaver.

Vi hjælper jer sikkert i mål med en transformation fra en analog løsning til en digital løsning, hvor jeres arbejdsbyrde bliver mindsket og I kan tilbyde en bedre service - både for frivillige og besøgende.

 

Stadeplads og inventar

Vi klarer alle de adminsitrative opgave ved salg af stadepladser: Din kunde vælger den ønskede plads og betaler - du kan nemt løbende følge med i, hvad der er solgt.

Al informationen om de solgte stande er tilgængeligt online og altid opdateret. Du bestemmer, hvem der skal have adgang til hvilke informationer.

Tilbyder du også udlejning af inventar, kan vi også hjælpe dig med det. Du kan løbende trække liste fra systemet over, hvad der er bestilt.

Online entrebilletsalg

Slip for lange køer - sælg billetter online. Det giver et bedre flow for dig og deltagerne får tid til at nyde dét, de har betalt for, nemlig selve eventen.

Du kan nemt tilbyde flere forskellige priskategorier, som passer til forskelligheden af jeres deltagere: familiebilletter, pensionistbilletter, studerende osv. Tilbyd dem samtidig at lave tilkøb: parkeringsbillet, kaffe/kage, sandwich, t-shirt osv. Det giver mersalg og mindre tid i køer.

 

Frivillige - visitering og opgaver

Lad de frivillige registrere sig selv - det sparer tid og sikrer korrekt information. Du angiver blot, hvilke informationer der er relevante for at kunne løse de forskellige opgaver. De frivillige kan så selv vælge, hvad der passer dem bedste - nemt for dig og nemt for de frivillige!

Skal de frivillige have forplejning, kan du nemt håndtere det. De får udleveret billetter, der nemt kan scannes ved brug. Det sikrer, at alle får det, de har lov til og at snyd minimeres.

  • Morten Springborg, kredsledelse
    Vi bruger Flexminds til at håndtere kontingentopkrævning og tilmelding. Det fungerer rigtig godt og sparer os for meget administrativt arbejde. Hvad vi før brugte timer på, kan vi nu klare på få minutter – især nu, hvor information om medlemmernes kontingentbetaling opdateres direkte til vores centrale medlemssystem.
  • Signe Trier Simonsen - markedsføring, events og forretningsudvikling
    Som byens madmekka vil vi give de besøgende en gastronomiske oplevelse - både når de køber mad i vores boder, og når vi afholder gastro-events. Vi bruger Flexminds' platform til at holde styr på alt det praktiske ved vores events samt indsamle info, som kan gøre vores events til den bedst mulige oplevelse. For eksempel er det vigtigt at kende deltagernes alder, eller hvorvidt de foretrækker lys eller mørk chokolade, når der skal laves chokoladepåskeæg. Når vi ved det, slipper vi for at skulle gætte os til, hvad deltagerne ønsker - og kan skræddersy eventen efter deres behov. Det gør det nemmere og billigere for os at lave events - plus det giver os nogle helt nye muligheder, når hele tilmeldingsdelen bliver styret af Flexminds.
  • Camilla Jørgensen, bestyrelsesformand
    Lystrup Svømning er Danmarks næststørste svømmeklub med 4500 medlemmer og 120 ugentlige svømme- og aktivitetshold. Særligt til vores børnehold har Flexminds i dialog med os udarbejdet en screeningproces, som gør det nemmere for nye medlemmer at vælge hold. Vi stiller høje krav til den platform, som vi benytter til tilmelding, billetsalg til events, databehandling og daglig administration. Vi oplever, at Flexminds siden starten på vores samarbejde i 2012 har lyttet til vores behov og har udviklet en professionel tilmeldings- og billetsalgsplatform. Systemet gør det nemmere at være frivillig leder, idet Flexminds database nemt giver overblik over klubbens events, aktiviteter og holdtilbud.
  • Sabrina den Hertog
    Flexminds leverer en god og hurtig service. De tilpasser løsningerne efter vores behov og leverer altid et produkt af høj kvalitet og funktionalitet. Det er nemt, enkelt og tidsbesparende at vælge en løsning fra Flexminds.
    Sabrina den Hertog
    Projektleder
  • Jacob Lund
    Vi har valgt at anvende flexbillet til Strik Bornholm, som er en af Danmarks største festivaler indenfor strik.  Det har været en stor fornøjelse at arbejde sammen med Flexminds. Tidsplaner er blevet overholdt. Systemet er enkelt og brugervenligt, og vi har oplevet en fin service og support under hele forløbet.  Vi føler os derfor godt behandlet og vil anbefale Flexminds til andre arrangører, der ønsker et enkelt og brugervenligt online-system.
    Jacob Lund
    Team Bornholm A/S
  • Anna Hjorth
    Flexbillet har lettet min arbejdsgang betydeligt omkring salg af billetter til foredrag, kurser og workshops. Systemet er nemt at anvende og løser alle de opgaver jeg har brug for. Når jeg har behov for support får jeg venlig og grundig hjælp omgående fra Flexbillet.
    Anna Hjorth
    Autisme & ADHD konsulent
  • Jacob Juulsgaard
    Vi vil til enhver tid anbefale andre at benytte Flexminds. Det er et system, der bare fungerer. Teamet bag brænder for det, de laver - nemlig at give brugerne en god og tryg oplevelse med systemet. Det er en tryghed, der ikke kan prissættes. Skulle man alligevel sætte pris på, så er prisen hos Flexminds billig i forhold til alt det, man får.
    Jacob Juulsgaard
    Herning Skolebio
  • Rikke Ørum Hesselbjerg
    Vi er den første kulturinstitution der benytter Flexminds og vi er meget tilfredse med systemet. Vi har i samarbejde fået systemet rettet til, så det passer netop med vores ønsker og behov. Vi har en konstruktiv og ærlig dialog, og aftaler overholdes fra Flexmind. Servicen ifbm. ændringer og spørgsmål til systemet har været enestående. Vi har fået svar med det samme og ændringer er foretaget indenfor meget kort tid. Det har betydet, at vi kan yde samme høje service overfor vores Klub medlemmer”.
  • Mads Vad
    Flexminds står for vores billetsystem til vores 2 store arrangementer som afholdes i Århus Arena med op til 4000 deltagere. Vi ønsker klart at udvikle samarbejdet med Flexminds således at vi kan få flere af vores administrative systemer i Flexminds.
    Mads Vad
    VM Dans
  • Anne Stidsen
    Vi bruger Flextilmelding, fordi vi sparer en masse tid! Nu er kontigentopkrævning en leg - det tager ingen tid i forhold til tidligere. Og når vi er på ture, sparer vores kasserer en masse tid, fordi han ikke skal tjekke om alle spejderne har betalt. Alt i alt sparer vi rigtig mange timer - timer som vi i stedet kan bruge på alt lave sjovere og federe spejder-arbejde!
    Anne Stidsen
    KFUM-Spejderne i Lystrup-Elsted-Elev

Hvad koster det?

 

Entrebilletter

Billetgebyr: 5 kr + 0.5% af billetprisen

Stadepladser og inventar

Gebyret for stadepladsbooking og inventarbestilling afhænger af, om staderne har fast størrelse eller afregnes pr. løbende facademeter. Kontakt os for et uforpligtende tilbud.

Startopsætning

Fra 15.000 kr.

Prisen afhænger af kompleksiteten af stadepladsbooking og inventarbestilling. Vi giver gerne et tilbud på en løsning, der passer præcis til dit behov.

Alle priser er inkl. moms.

Giv os et kald

+45 4422 8888

Send os en mail