Vi tilføjer løbende nye funktioner til systemet og tager nye teknologier i brug for at give dig som køber og som arrangør den bedste oplevelse. Det betyder desværre også, at vi ikke kan understøtte ældre browsere.

For at vi kan garantere, at systemet virker som forventet, skal du derfor opdatere din browser.

Du kan hente Chrome eller Firefox her:

 

Edge: er installeret som standard i Windows 10. Kan du ikke bruge Windows 10 og Edge, så brug Chrome eller Firefox.

Safari: er installeret på mac som standard. Opdater Mac OS for at få den nyeste version af Safari. Kan du ikke opdatere til nyeste version af MacOS, så brug Chrome eller Firefox.

 

maj 4, 2017

Min browser er ikke understøttet?

Vi tilføjer løbende nye funktioner til systemet og tager nye teknologier i brug for at give dig som køber og som arrangør den bedste oplevelse. Det […]
november 17, 2016

Kan jeg håndtere kontant betaling til min event?

Det kan du sagtens. Du kan slå det til på en event eller sætte det til som standard. Slår du det til, kan du angive, at et køb eller […]
november 15, 2016

Hvordan logger jeg ind som arrangør?

Vi har valgt at flytte login-knappen for arrangører fra bunden af siden op i menuen. Det har vi gjort, da flere kunder fejlagtigt troede, at de skulle […]
august 17, 2015

Hvordan ændrer jeg bankkonto for en event?

Hvis du har angivet en standard bankkonto for din arrangørprofil, vil denne bankkonto blive brugt, når du publicerer en event. Ønsker du pengene overført til en […]